lördag 26 mars 2011

Del 10/ ledtråd 1!

- Madness! vart tog du vägen? frågar Varg argt, men Madness står bara där och ser ut som han har sett ett spöke.
- jag... Jag vet inte.... stammar Madness fram.
- vilken tok, säger Jessica och skakar på huvudet, då kliver hon på nått som fångar hennes uppmärksamhet, hon tar upp en tändsticksask med en svart och röd drake huvud på den med följande ord Drakens näst.
- hej! killar, jag måste kolla upp nåt, ring mig om ni vet nåt mer, säger Jessica och ger Varg och Madness ett kort.
- det var trevligt att träffa, säger Madness medan han har ett av sina ben runt nacken och senare faller omkull på grund av att han tappa balansen.
- visst... säger Jessica irriterad och går mot sin bil.
- det här kan inte vara bra, säger Varg oroligt.
- menar du mig? frågar Madness och pekar på sig själv,
Varg slår till Madness.
- jag menar polisen! din dåre! utbrister Varg argt.
Madness börja skratta som galning.
- seriöst! vad är det med de två? frågar en av hamn arbetarna.

Del 11/men för helvete!
Kommer snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar