söndag 20 februari 2011

Del 1/ god morgon!

Solen lysser in igenom gardinerna och fyller sovrummet med ljus, Och det verka få liv i den sovande
figuren i sängen som är placerad mitt i rummet.
Figuren slänger av sig täcket och reser sig ur sängen och av slöjas en kvinna med stort spretigt grönt hår,
Hon kliar sig i hårboten medan hon sträcker på sig.
Hon går till ett rum som är ett badrum, Hon ställer sig framför spegeln och knäpper på tak lampan och hon
ser sig själv i spegeln.
Då hoppar hon till chockad, och skriker ut av fruktan.
Upp ur sängen hoppar en stor man med långa dreadlock i färgen grönt, han skriker i ren panik
medan han dansar runt som dåre, Då ringer väckarklockan och manen vänder sig mot den med vettskrämd min,
Då tar han fram en minigun och sjukter sönder klockan och bordet den står på medan han skriker som en galning. då börja vapnet klicka och kulorna är slut, manen börja andas lugnare. medan han ser på förstörelsen.
- Det är sista gången jag ser på Anime innan jag går och lägger mig, säger Manen andfådd.


Del 2/ ingen Humor!
Kommer snart.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar